środa, 1 czerwca 2016

Informacja



Czekacie na nowość? Zapraszam TUTAJ

Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. A kiedy pojawi się kolejny rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończę go pisać :D Po weekendzie jakoś :) Niestety ciągle pracuje :/

      Usuń
  2. Hej, tak, tak ja wiem, że nie masz czasu ale błagam, nie kończ tego tak. Czytam wszystkie Twoje opowiadanie ale przyznam, że to podoba mi się najbardziej. Świetnie piszesz :) Dlatego czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały :) Zapewne nie tylko ja :) Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Nawet nie wiesz, jak mi miło! dziękuję, za komentarz i motywację ;)
      naprawdę staram się wrócić do bloga, już mam sporo następnego rozdziału, ale strasznie ciężko mi to idzie...
      nie porzucam Ady i Michiego, o nie! Tylko proszę o jeszcze trochę cierpliwości ...
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się twój styl pisania i mam nadzieję że jeszcze kiedyś pojawi się rozdział :)

    OdpowiedzUsuń